We willen allemaal dat onze communicatie er goed uitziet. Dat we ons professioneel presenteren in woorden èn daden. Dat onze bestaande klanten en nieuwe doelgroepen goed begrijpen wat we te bieden hebben. Dat ze dat onthouden en er gebruik van maken. En dat er niet meer geld aan communicatie besteed wordt dan nodig is. Op deze pagina vertellen een aantal ondernemers over hun ervaringen op communicatiegebied met Voorheen De Toekomst.
Het Ctgb besluit over de toelating van gewasbeschermingsmiddelen en biociden. Communicatie ligt bij ons best wel gevoelig. Als beoordelaar hebben wij veiligheid voor mens, dier en milieu hoog in ons vaandel staan. Vaak spelen wij een beslissende rol bij actuele zaken waar nieuwe wetenschappelijke inzichten van belang zijn. VHDT ontwerpt voor ons zeer eigen en oorspronkelijke communicatiemiddelen. Dat doen ze met een goed gevoel voor de balans tussen wetenschappelijk juist en zakelijk uitdagend.
Luc Krekels
"Bij Matser lopen we voorop op interieurgebied. Onze klanten hebben gevoel voor stijl en verwachten dat uiteraard ook van ons. VHDT
weet met tekst en vormgeving onze doelgroep te bereiken en te prikkelen. Het bureau begrijpt goed wat wij willen communiceren."
Jan Matser
"Vanuit mijn ervaring met het opzetten van nieuwe horeca concepten weet ik inmiddels dat het heel belangrijk is dat er mensen zijn die met je meedenken, die enthousiast zijn en kwaliteit bieden. Die mensen heb ik gevonden bij VHDT. Zij hebben meestal aan een half woord genoeg en dat vind ik erg prettig samenwerken."
Addie Roelofsen
"Wij zijn twee jaar geleden gaan samenwerken met VHDT en dat is een goede beslissing geweest. Ze hebben originele herkenbare campagnes voor ons neergezet met veel humor. We krijgen regelmatig leuke reacties van mensen hierop, het brengt echt nieuwe klanten naar de winkel."
Elo en Elisabeth Jansen
"Onze samenwerking met VHDT begon met de vraag naar een nieuwe theatergids en ontwikkelde zich tot een vruchtbaar samenspel van vormgeving en marketing. Het ontwerpbureau wist ons vaak te verrassen met voorstellen en eindproducten, die behalve beeldschoon en wervend, ook heel praktisch en efficiënt in onze bedrijfsvoering hun werk doen."
Dorien van de Laak
Voorheen De Toekomst / postbus 432 / 6700 AK Wageningen / 06 203 49 203 / info@vhdt.nl